Tanker fra blokken (ved Edvardsen i Dokken)

12/11/2009

Grønn samfunnsbygging

Filed under: Umerket — eedvardsen @ 23:41

No.

Er eg (omsider) ferdig med neste leiarartikkel til NaturVest.

Håper han blir godkjent av den strenge og dyktige redaktøren Petra Helgesen (som eg i tøtte augneblink kalle Helga Pedersen, sjøv om dei er ganske ulike. Ein likskap kan vere at det sikkert er litt same begge to, i og med at dei begge er frå Nord-Noreg).

Artikkelen har som mål å handle om noko så pompøst (men viktig) som grønn samfunnsbygging. Håper eg fikk det til.

God natt, og meld deg inn med å sende kodeord NATUR til 2077

PS
Du vil da få neste år gratis.

PPS
I morgon skal eg vaske huset, akkurat som eg har høyrt at han der Knausgård også driv med. Lysbakken også. Han vaske om laurdagane vert det sagt.

1 kommentar »

  1. Du Espen, du Espen! Jeg gleder meg til å lese artikkelen!

    Kommentar av Hilde — 13/11/2009 @ 01:56


RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

